K personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze naší návštěvnosti využíváme soubory cookie. Informace o tom, jak náš web používáte, sdílíme se svými partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Partneři tyto údaje mohou zkombinovat s dalšími informacemi, které jste jim poskytli nebo které získali v důsledku toho, že používáte jejich služby.

ZBOŽÍ V AKCI

naše cena: 99 Kč
skladem
naše cena: 179 Kč
skladem
naše cena: 1 090 Kč
skladem

NEJPRODÁVANĚJŠÍ


O NÁKUPU » REKLAMAČNÍ ŘÁD
REKLAMAČNÍ ŘÁD

1. Záruční doba na vady dodaného zboží začíná běžet ode dne předání zboží kupujícímu. Kupující je povinen zboží prohlédnout při převzetí anebo nejpozději do 5 dnů od převzetí zboží. Prodávající poskytuje záruku za jakost a úplnost dodávky. Není-li při dodání zboží stanovena delší záruční doba, činí záruční doba na dodané zboží 24 měsíců.

2. Zjistí-li kupující zjevné vady zboží, musí tyto skutečnosti sdělit prodávajícímu písemně (dopis, e-mail), telefonicky nebo osobně, bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 5 dnů od převzetí zboží.

3. Kupující je povinen vady skryté uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu, nejdéle do 2 let od převzetí zboží.

4. Oznámení o vadách musí obsahovat číslo faktury, název či katalogové číslo zboží, popis vady nebo přesné určení, jak se vada projevuje, příp.počet vadných kusů.

5. Prodávající posoudí a vyřeší reklamaci ve lhůtě 30 dní od obdržení oznámení o vadách. V případě oprávněných reklamací je prodávající povinen pouze k náhradní dodávce. Jestliže by tato nebyla možná nebo se nezdařila anebo prodávající nevyřídil reklamaci ve stanovené lhůtě, může kupující v rámci zákonných ustanovení odstoupit od smlouvy či požadovat přiměřenou slevu z kupní ceny, nebrání-li vady zboží v jeho používání. V případě, že se prodávající a kupující nedohodnou na výši slevy z kupní ceny, kupující má právo odstoupit od smlouvy. Kupující je povinen oznámit prodávajícímu odstoupení od smlouvy či požadovat slevu z kupní ceny písemně formou doporučeného dopisu, prodávající v tomto případě vrátí kupujícímu kupní cenu či poskytne slevu z kupní ceny do 14 dnů od obdržení oznámení o odstoupení od smlouvy či žádosti o slevu z kupní ceny a má právo ve stejné lhůtě požadovat vrácení zboží.

6. Reklamované zboží zašlete na adresu ŠTĚPAŘ s.r.o., Střítežská 570, Polička 572 01

7. Ke zboží přiložte reklamační protokol, který je ke stažení ZDE, případně jej zašlete na email reklamace@stepar.cz

V Poličce dne 18. 12. 2018